GIVE ME A BREAK

Nå i disse dager går det stort sett i en ting hos meg, nemlig klaging. Jeg har i de siste dagene sytet litt over at jeg ble ufattelgi stiv og støl på trening på søndag på en skikkelig vond måte. Og i dag våknet jeg med slapphet og hodepine. Så det var jo midt i blinken. Et nytt semester og et nytt år. Ikke skikkelig gang med trening på grunn av at kroppen er som den er (støl…), og nå formen som er slapp.
Også har jeg fire nye fag som jeg må komme inn i. Ja, det er jo ganske typisk at det skjer mye på en og samme gang.

 

Pust inn.. Pust ut.

Men nå kan det vel bare gå en vei tenker jeg. Og det er oppover.

 

Så kjære kropp og kjære form – give me a break. Jeg har en stor jobb foran meg. Så gi meg pause fra slapphet… Det var kveldens klage fra meg.

 

Adjø.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg