JEG TRENGER EN UTFORDRING

Nå kjenner jeg at jeg er ved et punkt der jeg trenger noe å jobbe etter. Trening er for meg min aller største hobby, og jeg har nå kommet til et punkt der jeg trenger en utfordring eller to. Jeg orker ikke å dra på trening bare for å få rørt meg – jeg trenger noe mer.

 

Det jeg trenger er helt klart et  mål. Det kan være å lære meg en ny øvelse, få en personlig rekord i antall reps eller rett og slett antall kilo i en eller flere øvelser. For å ha det gøy på trening, må jeg trives med det jeg gjør. Jeg elsker å være med på gruppetimer der jeg ikke bestemmer hva som skal skje. Jeg må bare fullføre og gjøre mitt beste. Kanskje noe lignende når jeg trener på egen hånd også. Utfordringer er noe som driver meg, så jeg tror jeg har kommet til et punkt nå.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg sitter med litt kunnskap, men jeg har fortsatt mye å lære når det kommer til trening. Jeg sitter også med ganske mange treningsprogrammer og kostholdsplaner som jeg har fått veldig gode resultater av tidligere, så jeg sitter egentlig med alt jeg trenger for å få den utfordringen jeg er ute etter.

 

Kanskje jeg burde benyttet meg av en PT og starte helt på nytt. Eller kanskje jeg skal se over treningsprogrammene mine og lage min egen miks for å få en forandring. Ikke vet jeg. Nå har jeg ikke kommet skikkelig igang med treningen siden eksamenstiden startet, så jeg tror mye ligger i det at jeg ikke har kommet skikkelig igang enda.

 

 

Hvilke utfordringer liker du når det kommer til trening?

 

Instagram: @randiae

 

#trening #ufordring #Kostholdsplan #treningsplan #motivasjon

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Begynn å jobbe med meg? 😁 Du sitter med så mye kunnskap og erfaring, så denne jobben hadde du nailet! 👌🏻 Bare ta kontakt om du er litt interessert 😘❤️

    2. Si ifra neste gang du er på trening så kan vi sette oss ned sammen Randi og se om vi kan finne noen spennende nye mål til deg sammen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg