Å REISE VEKK

I dag har jeg nok en hektisk dag foran meg med masse gjøremål. Hele fem gjøremål faktisk. Det høres kanskje lite ut, men det er lite pause innimellom slagene. Jeg starter dagen i dag med å dra på en tidlig forelesning, for så å dra i et møte. Så skal jeg ha en personlig trener time. Etter det skal jeg en kjapp tur hjem, før jeg tar bussen til mine to skjønne fadderbarn (savner de så utrolig mye nå, så jeg må bare skviset det inn…). Også går turen til Stjørdal.

 

Ble dette fem gjøremål, eller ble det litt flere…. Ja ja. Det blir hektisk i såfall. Men når klokken er omtrent 18.00, da tenker jeg at jeg slapper av hos min fadder. Den store fadderdagen nesten det her.

 

Noen bilder fra jeg var på busstur, på vei hjem fra København og Oslo for noen år siden.

 

 

 

Deilig å komme seg litt vekk. I så fall når jeg kan tilbringe tid sammen med kjæresten min og de som betyr mye for meg.

 

Ønsker dere alle en fin fredag – og en riktig god helg.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg