DEILIGERE ENN DETTE BLIR DET IKKE

Jeg sitter her nå å bare smiler og er så utrolig fornøyd med hva jeg har fått gjort i dag. Klokken 11.15 var i grunn mine arbeidsoppgaver over, hvis man trekker frem at målet var å trene og dra i forelesning i dag. For i dag stod jeg opp klokken 06.00, trente fra 06.30 til 07.15. Spiste froskost veldig kjapt, og syklet til skolen klokken 08.00. Forelesning fra 08.30-11.15.
Er ikke det en deilig følelse, så vet ikke jeg.

 

Nå sitter jeg her å blgoger med god samvittighet, før jeg skal kaste meg på egenstudiet. Jeg må bare ha en liten pause først. Stresse ned, roe helt ned og starte på igjen med et nytt giv.

 

Jeg skal forresten kjøpe meg ski i dag, så her skjer det ting. Randi Annette gjør ting hun ikke kan fortsetter……

 

 

Jeg har nesten kommet dit der man gjør i ulike kriser. Slik som 40 årskrisen som mange prater om. Er dette min form for 30 årskrise? (Merk dere at jeg nettopp ble 29 år da). Men ja. Man kan nesten begynne å lure. Jeg har begynt å løpe (det har skjedd en gang…) og nå skal jeg kjøpe meg ski. Er det nå jeg skal se etter en rød lampe? Eller har jeg bare grepet den muligheten om å utfordre meg på det jeg ikke kan eller ikke liker så godt…

Ja, jeg velger å gå for den jeg.

 

 

Lag dere en god fredag – det er tross alt helg!

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Så deilig start på dagen:-) jeg er kanskje i en form for tidlig 30 års krise jeg og, haha. Kanskje det bare er positivt…at vi tenker mer over livet og vil oppleve nye og spennende ting. Ha en super helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg