SKIKKELIG KALDT – MEN OGSÅ KOS

Det er ikke med måte på hvor fort tiden skal gå når jeg er hjemme. Klokken er snart seks på kvelden, og jeg kan nesten ikke tro at helgen er omme om ikke så alt for lenge. Det som sjokkerte meg aller mest var da jeg våknet. Jeg strekte meg etter telefonen og kunne se at klokken var 09.55. Det vil si at jeg sov 10 (!!!!) timer i natt. Når skjedde det sist liksom…
Vanligvis står jeg opp 07.00 hver dag når jeg er i Trondheim. Så det var tydeligvis behov for litt søvn til kroppen…

 

Ellers er det ikke så mye som skjer. Jeg har gått meg noen turer i dag i kaldt vær. Det har vært en del vind, men heldigvis ikke noe regn. Men kaldt, det har det absolutt vært.

 

 

Resten av kvelden skal jeg nyte sammen med pappa og en bedre middag. Og TV da. Det er noe jeg ikke ser så ofte på, så det skal også bli veldig kjekt. Håper helgen deres har vært fin. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg