1 UKE TIL OPERASJONEN

Nå er det ikke lenge til jeg skal legge med under kniven med en dyp søvn i tillegg (narkose). Jeg har aldri prøvd narkose før, så det er jeg litt spent på. Nå har redselen gått over til å være spent, så jeg tror jeg skal fikse dette bra. Alt lander på at jeg ikke skal ha kontroll over min egen kropp og jeg har så og si aldri vært på sykehus. Så jeg er vel kanskje litt pysete. Men hvem elsker sykehus og operasjoner? Ja, nettopp. For spesielt interesserte……….

 

Foto: NMP – Nandita Myre Paulsen

 

I dag så lot jeg være å trene underkroppen. Trente kun overkropp, og det var i grunn greit det. Men jeg savnet å kjenne at det brant i lårende, men jeg får gi litt ekstra gass nå når jeg skal sykle til skolen. Overkoppsøkten tenkte jeg at jeg kunne dele med dere, men det blir i et eget innlegg.

 

1 uke til operasjonen. Jeg må innstille meg på 0 trening en stund nå. Det sitter langt inne for en treningsglad jente som meg.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg