MORSDAG – PÅ GODT OG VONDT

I dag er det som kjent morsdag der mange mødre kanskje starter morgenen med en kaffe, et kort og kanskje til og med en matbit på sengen. Det er så hyggelig å glede andre i slike sammenhenger synes jeg. Det koster så lite å gi litt, om så bare en god klem eller en hilsen. Jeg for min del har bare gode minner om morsdagen, selv om det så klart vekker minner.

 

Men jeg ser jeg har kommet veldig langt når jeg ser tilbake på intervjuet i fjor. Da ble jeg intervjuet av Trdby, og litt om det intervjuet kan dere lese her.

 

Foto: Silje Bullgård

 

Selv reiste jeg vekk på morsdagen i fjor. Da reiste jeg på en dagstur til Stjørdal til fadderen min. Det innlegget finner dere her, dersom dere vil lese det.

 

 

Håper dere får en fin dag, selv om det kanskje vekker noen minner. Selv er jeg glad jeg knapt tenker noe som helst om denne dagen. Eller – prøver jeg bare å skyve det vekk for å unngå å kjenne?

 

Uansett skal jeg ikke analysere eller gruble mer enn nødvendig. Dagen skal bli fin den- det er helt sikkert.

 

Lag dere en god dag. Fordi dere fortjener det <3

 

#morsdag #savn #Minner #død #dødsfall #trdby #adressa #Intervju #minner

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg