BILDER FRA SHOOT – SUPREME LEGGINGS

I går fikk jeg tilbake masse bilder ifra flinke fotografen som jeg var på shoot sammen med tidligere denne uken. Jeg hadde en kjempe fin opplevelse foran kameraet, så jeg ser veldig frem til å være modell for fotografen ved andre anlednigner også. Dette var fotografens aller første shoot som hadde med trening å gjøre, og jeg synes hun gjorde en veldig bra jobb.

 

Selv har jeg en del erfaring med slike fotoshoots og det er helt klart på trening jeg føler at jeg er i mitt ess. Det å stille opp i form av fashion eller andre settinger blir litt utenfor boksen for min del, men jeg har veldig lyst til å utforske andre settinger også. Jeg kunne jo ha tenkt meg å tatt litt bilder uten hestehalse og svette…. 

 

Klærne er sponset av Brazfit.


Foto: Cassandra Coste

 

 

Limited Edition Supreme Leggings for 649,-

 

Ved å bruke min rabattkode randiae20 får dere 20% rabatt og dere får alltid fri frakt.

 

 

 

 

 

Hva synes dere om settet og ikke minst bildene? Jeg gleder meg til å vise dere flere.

 

Lag dere en god dag.

 

#foto #shoot #fotoshoot #trening #treningsklær #helse #fashion #bilder #Modell #trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg