JEG BLIR SÅ BORTSKJEMT – SE SÅ GODT

Ikke har jeg bare funnet meg en utrolig kjekk og snill kjæreste, men han er skikkelig god til å lage mat også. Her har jeg fått servert mat som har krevd noen timer på kjøkkenet, og smaksløkene mine har virkelig vært på en reise i de siste dagene.

 

En skål med fersk pasta med grønn pesto, bacon, soltørkede tomater m.m

 

 

 

Med et hint av sursøtsaus og andre gode ingredienser ble det en ekspolosjon i munnen. Og med litt pinjekjerner ble det litt ekstra spennende.

 

 

Kanskje du kunne tenke deg hele oppskriften i sin helhet? Si ifra, så skal jeg spørre pent om jeg kan få den.

 

 

Mmmm….

 

#mat #Oppskrift #salat #pasta #pesto #sunn #inspirasjon #matblogg

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg