5 DAGER ETTER OPERASJONEN

Det har vært noen fantastiske fine dager ved sjøen de siste dagene, men det har vært kaldt. Så jeg har kun vært utendørs for å trekke frisk luft, og for å ta noen bilder. Jeg må nesten vise dere hvor fint det er her jeg er nå når jeg er sykemeldt.

 

I dag fikk jeg byttet til en mindre bandasje. Det var utrolig godt. Selv med en blå fot som var litt deformert – ja, veldig sexy….

 

Formen min er veldig bra. Kroppen tar seg fort inn igjen. I går tok jeg kun to smertestillende. Vet ikke om det sier mer om min stahet om å ikke ta smertestillende, eller om det faktisk begynner å gå mot bedringens vei. Uansett, såret har ikke blødd og det så kjempe fint ut (ikke at jeg personlig har sett det, for det ønsket jeg ikke..).

 

 

Og her ser dere utsikten jeg har hver eneste dag. Se så fint det er. Sol, sjø… Sol, ja hva mer kan man ønske seg. Bildene dere ser av sjøen og utsikten er ikke redigert. Bare så det er sagt.

 

 

 

 

 

 

Man kan få det fint, om man lærer seg å sette seg ned å kjenne etter. Tenke og – ja, sette pris på det man har.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg