TRENING AV OVERKROPPEN

I morgen er det to uker siden jeg opererte tåen min, en ganske så liten operajson i seg selv, men samtidig så var den relativ stor. Men jeg tror ikke det er lenge til jeg kan begynne å trene overkroppen. Så det ser jeg virkelig frem til. Jeg skal til legen i morgen for å fjerne stingene, så da skal jeg spørre om status.

 

Jeg er fortsatt avhengig av å ha foten i høyden innimellom grunnet trykket som oppstår, og sko er også veldig uaktuelt over lengre perioder. Men skal jeg trene, så kan jeg trene uten sko, men da må jeg også trene kun overkroppen.

 

Men jeg stresser absolutt ikke over det å komme meg på trening, noe jeg kjenner er utrolig godt.

 

Men ser jeg frem til det? Så klart jeg gjør.

 

Klærne er sponset av Brazfit.


Foto: Cassandra Coste

 

 

 

Pullups er en av de treningsøvelsene jeg liker, men som jeg ikke gjør så veldig ofte. Må si jeg savner det å trene, men igjen så er det godt å ikke ha dårlig samvittighet ovenfor det at jeg ikke trener. Det er jo en god grunn til å ikke gjøre det. Jeg skal ikke begynne på for fort og jeg skal være flink til å legge til rette så jeg får et bra resultat. Ellers er operasjonen bare borrtkastet energi, tid og… Smerte……

 

 

Her fikk dere også se flere bilder fra fotoshooten jeg hadde bare dager før operasjonen. For å se flere, kan dere trykke på dette blogginnlegget.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg