GLEDE, LATTER OG TÅRER

Det er ikke enkelt å holde styr på følelsene til en hver tid. Det er rimelig sikkert. I dag tror jeg at jeg kjente på både noe som rørte noe ved meg på godt og, ja ikke vondt, men jeg kjente det var noe jeg satte enormt stor pris på. Kanskje litt stolthet?

 

I helgen er jeg hjemme hos pappa på Mausund, den fantastiske perlen langt ute i havet som greier seg såpass godt som den gjør nettopp på grunn av de som bor her. Jeg var i dag på en basar, rettere sagt seniorbasar. De som underholdte er i en voksen alder (jeg skal ikke si de er seniorer og gamle, for det er ikke tilfeldigvis slik), men de bydde på seg selv og jeg lo så jeg grein – å det skikkelig.

 

 

Det å se så mange kjøpe seg mat, årer og ikke minst møter opp, det gjør noe med miljøet, trivselen og ikke minst at det er mulig å arrangere slike ting. Jeg er megastolt.

 

Og sist men ikke minst, så kommer det masse bra musikk til sommeren her på UTIHAVET – FESTIVALEN. Søk opp Utihavet på facebook å se hvilke artister som kommer. Og ikke minst se hvor du finner perlen Mausund <3

 

Øya mi – ja, jeg er veldig stolt.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg