SÅ KLAR FOR VÅR

Jeg kan seriøst nesten ikke vente til våren kommer. Det er så kjedleig å fryse og pakke på seg så mye klær. Jeg må si jeg gleder meg enormt mye til våren kommer, men jeg vet at vår kjære mars byr på overraskelser, så jeg blir ikke forundret dersom det kommer en skikkelig dunge med snø når vi minst venter det – husk at jeg skrev dette nå…..

 

Med en tå som er vond så er det ikke særlig godt å gå ute når det er slikt føre. Jeg oppholder meg så og si hele tiden i ro, men jeg må noen ganger på butikken, gå med søppel etc, så da er det ikke til å unngå å gå på ujevnt underlag.

 

Bildene ble tatt for omtrent to år siden.

 

Bildene her gir meg litt vårstemning. Her kunne jeg ha på meg litt finere sko, sitte ved havet og nyte solen. Ja, det var tider det….. Men heldigvis ikke så lenge til våren er her, liker jeg å tro. Etter påske så snakker vi nok om at våren har kommet, håper jeg.

 

 

Outfit som dette er ikke noe hverdags for meg i disse dager. Jeg gleder meg til jeg kan se litt freshere ut, og ikke nødvendigvis som en eskimo (mulig jeg overdrev litt der men….).

 

 

Hva med dere – er dere klar for vår?

#vår #havet #outfit #mote

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg