TRENINGSKLÆR – NOE FOR DEG?

Jeg tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av meg der jeg har på meg treningsklær fra Brazfit, så dere får se litt av deres sortemang. Innlegget blir kanskje litt rotete i og med at det er noen bilder som er tatt i ulikt lys, og ved ulike tidspunkt. Men klærne ser dere i så fall – det er de jeg gjerne ønsker å vise dere.

 

Sponset innlegg

 

Treningsklærne passer til alt fra yoga, til crossfit og løping.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dere kan se mer på nettsiden deres som dere finner her.

 

 

 

 

Det kommer også noen godbiter for dere menn også, så hold utkikk.

 

Bruk rabattkoden min for å få 20% – randiae20

Alltid fri frakt.

 

Lag dere en god dag – dere fortjener kun det aller beste.

 

#treningsklær #rabatt #rabattkode #brazfit #trening

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg