ENDELIG ER BESTSELGEREN PÅ 30%

Dette er skikkelig bra for dette er en av mine favoritter fra Brazfit. Tightsene har ikke snøring og de sitter som et skudd. Det er ikke noe jeg sier fordi de er min sponser, men jeg sier det rett fra hjertet – de er kjempe gode å trene i. Hadde jeg ikke vært fornøyd, hadde jeg ikke anbefalt dere disse produktene. Det skal dere vite.

 

Disse tightsene finnes i tre ulike farger, grå, lilla og blå. Den blåe har jeg ikke, men jeg må si den fargen ser utrolig flott ut. Dere kan sjekke hvordan den ser ut på linken her.

 

Inneholder sponsede lenker.


De to første bildene som dere ser har flinke Cassandra tatt – en dyktig fotograf.

 

BRAZFIT kjører nå ut med hele 30 % rabatt på bestselger tights Wow i samtlige farger. Bruk kode wow30

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrolig fin passform og de sklir heller ikke ned under de tøffeste treningsøktene. Det er i så fall skikkelig irriterende med tightser, at de ikke sitter. Men her trenger man ikke å bekymre seg for det.

 

 

Følg meg gjerne på instagramfor mer inspirasjon – @Randiae

 

#Treningsklær #trening #rabatt #tilbud #treningsblogg

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg