MMM – PROTEIN PANNEKAKER

Reklame | Sportsfuel

Jeg testet ut denne fantastiske miksen i helgen som var, og det som er så utrolig kjekt med denne er at den inneholder litt søtning, pluss at det er full av proteiner. Det står på pakken at jeg skal bruke 2 skjeer (den medfølger) og 1 dl vann eller melk.

 

Jeg vurderte nesten å lage dobbel porsjon, men jeg er glad jeg ikke gjorde det. I og med at de inneholder såpass mye protein, så ble jeg fort mett. Og med min aktivitet om dagen (les null aktivitet…) så skal det lite mat til før jeg blir mett. Når jeg trener og jobber så spiser jeg normalt seks måltider om dagen. Dette er nå halvert.

 

 

 

 

Litt om produktet:

* Pris: 139,-
* 36g protein pr. servering
* 7 ganger mer protein enn vanlig pannekaker
* Proteinblanding med Whey-, melk- og eggprotein

 

 

Denne har jeg allerede hatt med meg på reise når jeg var på hyttetur. Kjekt å ha, som man sier.

Jeg setter stor pris på det å kunne variere hva jeg spiser til frokost til hverdags og helgene. Det gjør helgene litt ekstra spesielle synes jeg.

 

 

Foretrekker du noe lignende til din forkost i helgene? 

 

#proteinpannekaker #pannekaker #lapper #protein #helse #tips #frokost #frokost #mat #Matblogg #inspirasjon

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg