MINE PÅSKEPLANER

Jeg har kanskje vært litt fraværende og stille de siste dagene, men det har sine grunner. Jeg har rett og slett ikke hatt så veldig mye å formidle og jeg har heller ikke gjort så mye spennende. Gjort mye fint – ja, men ikke noe spesielt i grunn. Det blir liksom litt nok av det å høre om min tilstand med tåen min som jeg opererte. Det finnes kanskje grenser på hvor interessant det er. Men nå som jeg er inne på det, så kan jeg fortelle at det går fremover i så fall.

 

I skrivende stund så befinner jeg meg på Hitra sammen med kjæresten min, men vi skal reise til pappa litt senere i ettermiddag der jeg skal være noen dager. Været er upåklagelig med sol og glitrende sjø. Kaldt er det, men det gjør ikke noe når solen titter frem.
 


Foto: Cassandra

 

PåskeN for meg i år blir nok litt studie og det å være mest mulig i ro. Mange av dere er sikkert på fjellet? Eller kanskje dere jobber? Legg gjerne igjen en kommentar på hva du gjør og skal i påsken.

 

Med det ønsker jeg alle dere en riktig fin påske.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg