EKSAMEN. ALLEREDE I MORGEN

Jeg sitter her nå med tidenes hodepine. Kjære vene hvor denne hjernen har fått kjørt seg de siste to dagene. Men så mye jeg har lært (!!!). Jeg har funnet den perfekte studieteknikken for meg, og jeg ser jeg lærer godt og jeg kjenner nesten at jeg gleder meg til eksamen. Det er ikke ofte jeg kan si, men når det gjelder denne eksamen, så gleder jeg mer faktisk mer enn jeg gruer meg.

 

 

Men det kommer så klart an på selve oppgaven, men jeg har bestemt meg for å gå inn med et smil og et hevet hodet. Det er vel strengt tatt den eneste eksamen jeg kan gå med hevet hodet tror jeg. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Synes dette bildet som Cassandra tok av meg passer godt til en student som skal opp til eksamen……

 

Nei nå kjenner jeg at hodepinen tar snart knekken på meg. Jeg har sett på en skjerm siden halv ni dag med gode pauser som også innebar skjerm…. Så nå tror jeg at jeg bare må runde av her og gå meg en tur utendørs for å få litt frisk luft.

 

Hodet har mye å prosessere så det er kanskje ikke så rart.

 

Lag dere en god kveld.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg