MYE ACTION – FÅ ORD

Ja, det er fortsatt enormt mye som skjer i hverdagen min. Jeg rekker ikke å kjede meg noe særlig akkurat. Nå er det dessverre ekstemt lite av alt jeg liker. Jobb, trening, blogging og være med venner. Nå er det bare en ting og det er skole og hard jobbing mot eksamen. Nå har jeg allerede fullført to eksamener som jeg håper og tror gikk veldig bra, men så gjenstår det to tøffe eksamener (etter min mening – de vanskeligste).

 

 

Men når mai er over, er det endelig tilbake til luksuslivet igjen. Jobb, ikke noe å lese på og bare kos. Det ser jeg frem til. Å som jeg ser frem til det.

 

 

Så som dere skjønner, så er det mye action her for tiden, og få ord som blir publisert her på bloggen. Men det er bare sånn det er det. Kommer sterkere tilbake – hold on.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg