ALDRI FØR HAR MAI VÆRT SÅ LANG

Det er virkelig noe helt spesielt i år enn det noen gang har vært. Mai måned har vært forferdelig lang. Nesten for lang, spør du meg. Det er akkurat som å være i en drøm, men aldri komme seg utav den (eller mareritt om du vil…). Hele semesteret her har vært rart egentlig. Startet med operasjon i februar, og plutselig var jeg tilbake i april og da vart det full fokus på både jobb og studier igjen. 

 

 

Å plutselig kom mai. Å enda er vi i mai. Jeg kan nesten ikke tro det. Mai har jo vært fin med tanke på fint vær, men alle disse helligdagene skiller seg ikke noe ut for min del. Hadde jeg vært i full jobb, ville jeg nok ha satt stor pris på disse helligdagene. Men nå som jeg er fulltidsstudent så er det full fokus på å lese på tross av helligdager. Jeg er ikke den typiske studenten som drikker og fester så mye, så sånn sett merker jeg heller ikke noe av disse helligdagene.

 

I dag har jeg statistikk eksamen, den tredje eksamen så langt i mai. Det er en igjen. Og etter det velger jeg å si at jeg har FERIE (å jobbe er ferie i forhold – tro meg).

 

Dere får ønske meg lykke til og sende meg gode tanker fra 09.00 til 14.00. Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg