SOMMENEGLER

Et lite tilbakeblikk fra da jeg var ambassadør for Novus Velvære her i Trondheim. Jeg kom over mappen med bilder av de neglene jeg hadde da, å jeg må si jeg synes det er fint med litt farger nå mot sommeren.

 

Dette er ikke et sponset innlegg.

 

Men på en annen side så er det greit for min del å la være også, da jeg har sterke og lange negler naturlig. Men fordelen med å fikse de på denne måten, er at man slipper å irritere seg over en flassete lakk etter noen dager.

 

Husker jeg likte disse kjempe godt.

 

 

 

 

 

Litt jålete blir det med rosa toner, men så fint det er når man samtidig får litt brunfarge på kroppen. Det er bare 3 uker igjen i dag til jeg skal til Krakow, så hvem vet – kanskje kommer jeg hjem med fine sommernegler…..

 

Hva med deg? Blir det sommernegler på deg kanskje?

 

#negler #rosa #farger #sommer #shellac #akrylnegler #nails #mote

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg