DETTE HAR SKJEDD SIDEN SIST…

Der var vi plutselig i juni, og jeg har vel ikke vært innom her siden mai. Men jeg kan i så fall starte med å fortelle at min aller siste eksamen dette semesteret var 31 mai, og nå er det sommerfeire fra skole, men jeg er i full jobb – noe jeg elsker!! Så nå har jeg fått tittelen Markedsøkonom, selv om jeg ser mer på meg selv med tittelen Frisør.

 

Uansett, det er skikkelig godt å ha sommerferie fra studier og denne jenta har virkelig blitt seg selv lik igjen. Jeg smiler mye mer, jeg ler enormt masse (aller mest av mine egne vitser…. Som tidligere…), jeg ser veldig lyst på livet generelt sett og jeg har funnet ut av de vonde tankene og den enorme store klumpen jeg har hatt i magen den siste tiden. Nå har jeg det veldig bra med meg selv og alt rundt.

 

Og bra er det. For de siste måndene har tæret og ødelagt mye for meg, men jeg ser nå hva årsaken har vært. Alt for mye stress og jag. Så nå har ting roet seg og jeg ser mer klart. Det er så skummelt å greve seg ned når man er langt nede. Da ser liksom absolutt alt så mørkt ut. Nei jeg må si jeg liker den jenta jeg er nå bedre enn eksamensjenta. Hun er blid hun også, men så alt for streng med seg selv.

 

 

Det var i så fall en liten smakebit på hvordan ting har vært i det siste og hvordan det er nå. Kanskje dere har noen ønsker om hva dere vil jeg skal blogge om? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

LAG DERE EN SUPER DAG!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg