MORGENCARDIO – 6 KM

Nå vet jeg ikke om jeg holder på å ramle av skaftet eller hva som skjer. Jeg har liksom begynt å jogge jeg. Forrige tirsdag løp jeg 5 km på jentebølgen, og i dag løp jeg 6 km. Alarmen ringte 05.45, og jeg løp fra klokken 06.00. Det må jeg si var en deilig følelse. Så nå er planen å begynne å jogge litt mer enn før – som da var aldri.

 

Når jeg kom hjem kuret jeg håret, og vasket samtidig dusjen. Jeg tok totalt tre hårkurer, så da er det greit å ha noe å gjøre i virketiden. Jeg var inne på tanken om å begynne å vaske vinduene mine også, men jeg syntes det var helt geit å droppe det for å heller sitte å se litt på TV og slappe av.

 

Målet er å få løpt en del utenørs, og trene intervaller innendørs. Så får vi se om jeg finner gleden med det å jogge. 


Foto: Cassandra Coste

 

Jeg trodde aldri i min villeste fantasi at jeg skulle begynne å jogge. Aldri, siden jeg aldri har likt det. Ikke litt en gang. Men vi får se da, om jeg greier å utfordre meg med å jogge selv om jeg ikke liker det så godt. Hei – vent litt. Nå skal jeg slutte å si at jeg ikke liker det. Jeg skal si at det er morsomt og godt å jogge. 

For med en god holdning kommer man langt.

 

#joggetur #cardio #kondisjon #kondisjonstrening #løping #løpe #utfordring

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg