SØTESTE ETTÅRINGEN – MITT FADDERBARN

I går var jeg i bursdag til godeste Nora. Hun fyller ett år i dag, og jeg er superglad over at jeg fikk til å være med på bursdagsfeiringen hennes. Jeg er jo hennes gudmor <3
I går fikk jeg se henne gå også. Det var utrolig morsomt. Det var nesten som å se meg selv da jeg var på utdrikningslag til min søster som ble feiret på lørdagen. He-he. Neida….

 

Se så fint de har pyntet med ballonger. Jeg spøkte litt med at de kunne få en gutt til, og da kalle han for Aron – les Nora baklengs….

 

Mor og datter. Se så flott lille Nora er <3

 

 

 

Ei fin og skjønn jente jeg dessverre ikke har hatt så mye tid til. Men det å studere fulltid og jobbe 30-40 % er ganske heftig til tider. Derfor er det ekstra godt å kunne være litt mer tilstede nå når jeg har kun jobb å tenke på og ikke studier.

 

 

 

 

Jeg kom så klart ikke på å ta bilder av meg sammen med Nora. Det var jo litt synd da. Men, det viktigste er å ha bilder av selveste Nora på hennes første bursdag. Men jeg har andre bilder av oss sammen. Da jeg møtte henne for første gang og i hennes dåp, da jeg fikk bære henne frem.

 

Her er hun bare noen dager gammel.

 

 

 

Nora <3

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg