SMILER FRA ØRET TIL ØRET – SUPER STOLT AV MEG SELV

Husker dere at jeg sa at jeg skulle utføre ulike gjøremål, men at det skal skje i juni? Det gjør nemlig jeg.

 

I mai, eksamensperioden rettere sagt, så var det så utrolig mye jeg hadde lyst til å gjøre. Men jeg måtte vente til juni. Nå er vi i slutten av juni, og jeg holder fortSatt mitt løfte til meg selv.
Klesskapet er ryddet og malingen er kjøpt inn, og ikke nok med det – stuen har allerede fått ett strøk maling.

 

Men vasking av vindu og konfyr gjenstår. Og opprydning i skuffer….

 

I går holdt jeg på fra morgen til kveld. Slik så dagen min ut:

Kl. 07.45 – reiste fra HItra til Trondheim

Kl.. 10.30 – kom til leiligheten min, dro for å kjøpe maling etc

Kl. 11.30 – vasket ned de to veggene som skulle males, startet på maskeringen

Kl. 12.30 – syklet til jobb

Kl. 13.00 – startet på jobb

Kl: 19.45 – farget etterveksten, nappet byn og farget bryn

Kl.20.10 – syklet hjem

Kl. 20.30 – lagde meg middag/kveldsmat

Kl. 21.00 – maskerte ferdig og begynte å male

Kl. 23.45 – rydde sammen og vaske pensler etc

 

 

Det er liksom ikke med måte på – her snakker vi om å være effektiv. Jeg går ut i ferie neste uke, så jeg vil ha kommet godt igang, for da er det ekstra kos å komme hjem igjen også. Jeg blir nok ferdig i kveld med malingen av de to veggene. Så får jeg se om jeg begynner på med de andre veggene som skal ha en annen farge i morgen både før, og etter jobb.

 

Det hadde uten tvil vært kjekt å vært to, det er det vel alltid med slike prosjekt. Men på en annen side så er det godt å utfordre seg selv også. Maskeringen er helt klart det skumleste, i og med at jeg har maskert tak, vegger og kontakter – både høyt og lavt.

 

Men før jeg hiver meg på malingen etter jobb i kveld, skal jeg kjøpe to nattbord som jeg kom over på Finn.no. Jada, her skal alt skje på en gang.

 

Men fint – det blir det.

 

#oppussing #maling #forandring #interiør

-Randi Annette- 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg