SISTE DAG AV UTIHAVET FESTIVALEN

Synd men sant – nå er det ett år med ventetid til neste Utihavet festival. Det er synd det er bare en gang i året med et slikt arrangement. Men på den andre siden er det jo litt av sjarmen også, at man kan ha noe så fint som denne festivalen å se frem til. Lille øya mi som jeg er så glad i. Denne uken er helt unik, og været er alltid veldig fint når denne festivalen foregår.

 

Utrolig kjipt å legge ut dårlige mobilbilder, men kan ikke dra med meg speilrefleks på fest tenker jeg….

 

I ukedagene har jeg vært ved bryggen der båtene har kommet inn. Koset meg med et godt selskap og et fantastisk fint vær. Kvelden som var i går har jeg sett skikkelig frem til, ja helt siden jeg fikk vite at Bøgdabråk skulle komme.

 

 

Litt dårlige bilder men ikke enkelt å danse, synge og ta bilde på en gang. Det er andre gang jeg hører de live i år. Ellers står de på Spotify på full vreng flere ganger i uken hos meg. Ja, jeg elsker sangene deres. Det handler kanskje om at man har gode minner fra kvelder eller situasjoner der man har hørt sangene. 

Men så skal det sies – de er skikkelig bra live.

 

Stagedolls var også der, men de kan jeg bare tre sanger fra. Ikke helt min sjanger, og de har forferdelig mange rolige låter. Så hadde jeg kunne valgt, så hadde helt klart Bøgdabråk fått avsluttet festen i går da de lager med liv.

 

 

Og slik så himmelen ut når jeg dro hjem i natt. Veldig fint.

 

 

Det ble totalt sett en fin, morsom og på mange måter en komisk kveld. En ting er sikkert.
Det er bare menn som greier å få sagt enkelte ting – å jeg finner ikke alltid ord. Slik som nå – for eksempel.

 

Takk for i år Utihavet – sees neste år.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg