EN EVIGHET SIDEN SIST

Reklame | Brazfit

Jeg kjenner at det er lenge siden jeg har fått trent. Det er snakk om tre uker siden sist. Det er ulikt meg, men jeg prioriterte å få ferdig malingsarbeidet i leiligheten min og de gjøremålene som jeg måtte få unna før jeg tok ferie. Men om jeg savner å trene – det er det ingen tvil om.

 

Jeg har et håp om å komme meg ut døren og jogge litt. Også må jeg få trent litt styrke. Jeg tenker jeg kommer til å lage meg noen øvelser og kjøre en god gammeldags sirkeltrening. Nå er jeg hjemme hos pappa på Mausund, så her har man ikke et treningssenter, så her må jeg være kreativ å bruke det jeg har.

 

 

 

Ikke at det noen gang har vært noe problem. Jeg har trent med det å løfte alt ifra krabbeteiner til lekastein her ute tidligere. Så noe skal jeg vel få til.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg