DET ER VEL ALDRI FOR SENT

Reklame | Brazfit

De aller fleste som er glade i å trene, slik som meg, er veldig flink til å holde koken med trening selv i ferien. Jeg er jo utrolig glad i det å trene, og ikke minst det å bruke kroppen, men når jeg er hjemme i havgapet der jeg var i ferien, så kom jeg meg aldri ut for å jogge eller det å trene styrke. Jeg tror det må ha med rutiner å gjøre. Der har jeg ingen rutiner og jeg kan nok regne på en hånd hvor mange ganger jeg har jogget der ute også.

 

En joggetur ble det på 2,1 km, men det var fordi det var litt kaldt på kvelden å jeg ville komme meg hjem fortes mulig. Heldigivs hadde jeg på meg treningstøy fra Brazfit, så jeg kunne benytte meg av muligheten.

 

Denne uken må jeg komme meg på trening. Det er fullt kjør fra morgen til kveld med viktige gjøremål og jobb, så etter en full dag sitter det langt inne å trene, selv for meg som er ei treningsglad jente…..

 

 

 

Men igjen, rutiner. Det er vel det alt dreier seg om tenker jeg.

 

 

 

Foto: Cassandra Coste

 

Kanskje ikke så dumt å se på gamle treningsbilder. Bildene her ble tatt tidlig i februar. Da var jeg i så fall engasjert i det å trene. Men grunnen var at jeg skulle operere 15 februar å ikke kunne trene på lenge. Generelt sett så har året 2018 vært hektisk. Lite tid og energi til overs. Operajson, jobb og studier også et rush mot eksamen. Selv om jeg bor nærme treningssenteret, så måtte jeg prioritere søvn fremfor trening.

For det ble bra med lite søvn i den perioden. Og skrekk og gru, det er ikke lenge igjen til november der det starter på ny.

 

 

 

 

 

Men, vi får se. Målet er å finne gnisten igjen og komme inn i gode rutiner. Jeg kom til Trondheim for to dager siden, så bare gi meg noen dager, så er jeg der.

 

#trening #Motivasjon #helse #styrketrening #kardio #Joggetur #cardio

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg