OVERKROPPSØKT

Reklame | Brazfit

Mulig jeg er blind, ikke vet jeg. Men de siste dagene har jeg fått kommentarer på hvor fit jeg er og så bra jeg ser ut. Jeg tar det ikke opp for å smiske etter komplement, men jeg er helt oppriktig overrasket over å høre det. Enten så holder kroppen min veldig godt på muskulaturen med tanke på at jeg har ganske mange år bak meg med trening, eller så… Vet jeg ikke.

 

Jeg trente ren overkropp i dag, noe jeg så go si aldri gjør. Jeg er veldig for det å trene hele kroppen når jeg første trener, men i dag gjor jeg en vri.

 

 

Pullups kjørte jeg kun to sett, 6 x 2

 

 

Foto: Cassandra Coste

 

Ellers ble det fokus på triceps og skuldre, litt rygg.

 

 

I og med at jeg ikke har trent på over en måned, ble det en halvtimes tid, men den var effektiv og tung. Så da sier jeg meg fornøyd med det. Viktig å ikke starte på for fort tenker jeg. Da unngår jeg kanskje litt skader også.

 

Nå skal jeg gå til jobb, som tar omtrent 40 minutter. Alt etter hvor fort jeg går. Det er i så fall 3,1 km, så det er fin tur. Ønsker dere alle en super dag. Husk å følge meg på instagram, @randiae. Lag dere en god dag!

 

 

#overkroppstrening #trening #styrke #styrketrening

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg