MITT KJÆRESTE FADDERBARN – 4 ÅR!

Dette er helt klart gutten i mitt liv – Mikael <3

 

Han kom til verden for fire år siden i dag. Å jeg husker den dagen så godt. Jeg tenker på hvordan det må være å bli mamma, når den følelsen av å bli fadder og samtidig få lov til å komme på sykehuset på besøk, var så sterk. Jeg gråt av ren glede. Jeg må si jeg håper jeg en gang får oppleve å bli mamma selv også. For jeg vet jeg kommer til å bli en god mor, og jeg har forstått at det er en egen kjærlighet å få egne barn.

 

Bildet er ifra treårsdagen som var i fjor.

 

 

Han er jo min faste kunde også, naturligvis. Her er han nyklippet med blått hår. Skikkelig søt. Jeg elsker å klippe barn. De blir så fort litt mer voksen og de får en annen holdning. Tror nok han selv syntes at han var ganske kul her.

 

Å hjemme hos meg får han gjøre hva han vil – nesten. Her kan han løpe langs gangen, da den er lang. Jeg har sett at barna som er på besøk her, de liker å løpe i gangen. Foreldrene er litt mer at de ikke vil at de skal gjøre dette, men jeg sier at de får lov hjemme hos meg. La barn være barn.

 

Mikael går nesten alltid rett inn på gjesterommet mitt, for der vet han at jeg har en ferge lagd av lego. Den får han leke med når han er her. Og han liker å se ut igjennom verandadøren min på bildene. Det er lego og bil som er mest interessant visst nok…

 

 

Å til slutt, et bildet av meg og Mikael, første dagen jeg så han. Jeg kunne se på han lenge. Hele tiden… Noe så vakkert <3

 

 

 

Gratulerer med dagen Mikael. Vi sees snart <3

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg