MODELL – STREET STYLE

I dag har jeg allerede fått gjort unna en del ting, selv om klokken akkurat har passert 11.00. Startet dagen med en god og kjapp økt på mølla, intervaller som fikk meg til å tenke på hvor godt det ville vært å sovet de ekstra tjue minuttene. Men, ettersom jeg er så heldig å har treningssenteret rundt sivngen, var det ingen unnskyldning.

 

Deretter skulle jeg stille som modell, der dagens shoot skulle være street style.

 

Cassandra var fotograf på dette bildet også, som ble tatt tidligere i år.

 

Selv om jeg er en amatør foran kameraet, så koser jeg meg. Det er gøy, og meningen med livet, ja det er å ha det gøy. Nå skal jeg straks på jobb, så her går det virkelig unna. Gleder meg til å vise dere bilder fra dagens shoot. 

 

Lag dere en fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg