HEI OG GOD SØNDAG

Kan vel starte med å si at det er noen dager siden sist jeg blogget, men det har sin gode grunn. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg har hatt noen FANTASTISKE dager som jeg skal fortelle dere mer om senere.
 

Akkurat nå så har jeg lyst til å krype under pleddet mitt og slappe av før jeg finner sengen. Det har vært en så fin uke og ikke minst en fin dag! Så hva passer vel bedre med å legge til disse bildende i dette blogginnlegget – tenker jeg.

 

 

Foto: Cassandra Coste
Here I am….

 

This is me….

 

 

There’s nowhere else on earth i’d rather be


Synes dette var fine setninger som Bryan Adams har i en sang. Passet fint til bildene, synes jeg.

 

Ha en super fin kveld, med eller uten pleddet og sofaen.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg