FØRSTE SKOLEDAG PÅ HANDELSHØYSKOLEN BI

 

I dag hadde jeg min første skoledag på Handleshøyskolen BI, å det var en ubegripelig fin skole (nyoppusset). Dette er mitt andre år, så nå er det ikke lenge igjen til jeg er halvveis. Dagen startet ganske bra med et kurs som heter Business communication Culture and Ethics. Alt foregår på engelsk, men jeg ble positivt overrasket over at det ikke var så skremmende som jeg fryktet.

 

Det er jo lovende…

 

Foto: Cassandra Coste

 

Jeg hadde jo en plan om å sette meg ned å se litt på faget i kveld, men det dukket opp noe som gjorde at jeg utsatte det. Kort fortalt, jeg ble vel tatt litt på sengen, og der gikk tiden.

Men det betyr ikke at jeg ligger på latsiden av den grunn.

 

Jeg fikk heller slappet av med et godt måltid og koset meg i kveld med gode venner.

 

 

Bare vent å se, det blir andre boller. Bare vent å se….

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg