LANGE LATE DAGER I STOCKHOLM

Forrige uke var jeg i Stockholm, å det var en opplevelse jeg sent vil glemme. Jeg bodde midt i byen i en fantastisk leilighet som minnet mer om en stor suitte enn noe annet. Wow – det var fint der. Hjemme i Norge var det regn og dårlig vær. Ja, til og med haggel. Jeg lå i bikini. Solte meg. Nøt frokosten utendørs. Lunsjen utendørs. Ja det var rett og slett magisk.

 

Her ligger søte Poppy

 

 

 

 

 

Frokost for to.

 

 

 

 

 

 

Ellers var jeg på litt shopping og fikk ellers sett byen. Jeg skriver lange late dager i Stockholm, men det var visst tvert om…..

 

 

Ellers var jeg på en sommerfest med 75 (!!!) stykker. Et stort funkishus ved sjøen. Det var egne kokker som grillet. Serivitører. Ja, det var bare å drikke champagne, øl, vin og det man ville. Mat, dessert og nattmat. En helt fantastisk opplevelse. Ikke ofte man kommer til en fest uten å ta med seg egen drikke. Der var det nok drikke til 75 personer. Og mat. Tenk dere….

 

De hadde plass og de hadde penger. Ja, hvorfor ikke invitere inn nesten 100 stykker på en sommerfest…..

 

Bading på kvelden ble det også. I vannet som var nedenfor huset. Jeg har ikke ord. Å det å være en norsk kvinne i Sverige var også ganske kult. Det syntes i så fall svenskene.

 

 

Her var min outfit for den kvelden. Dårlige mobilbilder, men det er i så fall noe.

 

Har du vært i Stockholm før?

 

 

#Stockholm #sverige #reise #opplevelse #weekend

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg