SUNDAY – SKIKKELIG KOSEDAG

I dag våknet jeg skikkelig sent. Det er kanskje bare et bevis på en svært (!) fuktig kveld i går med bursdagsfeiring av ei venninne. Det var utrolig morsomt. Ellers var det triathlon i byen i dag, så da måtte jeg så klart stå i tre timer å heie på de spreke menneskene som svømte, syklet og løp.

 

Søndagskos – noe bedre?

 

Ellers har jeg gått en liten tur og vært på besøk. Å nå ligger jeg å koser meg med en kopp te og en kanelbolle som jeg hadde i fryseren. Mars i år så var jeg på en hyttetur, å der baket jeg en del kanelboller. Så kjekt å ha slikt liggende. Men det kan vel være både og. Men de har tross alt ligget en stund, så det er ikke slik at jeg kommer på å ta det opp fra fryseren heller akkurat.

 

Nå skal jeg kose meg med litt serie før jeg finner sengen. Håper dere har hatt en fin helg og en fin søndag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg