WHAT TO SAY….?!

Det var nettopp det. Akkurat det jeg satt her å funderte på. Ja, hva skal man si?

 

Det står vel ikke på det å ikke ha noe å skrive om, for jeg kan alltids skrive om noe.

 

 


Foto: Cassandra Coste

 

Men jeg vil ikke bare skrive om noe, jeg vil dele noe med dere. Kanskje du sitter der å vil vite noe mer om meg og min hverdag? Om det har skjedd noe spennende i det siste?!…

 

Legg igjen en kommentar på hva du vil jeg skal blogge om, så kan det være at jeg skriver om nettopp det. Ellers… Lag dere en fantastisk dag. Selv skal jeg stikke på skolen der jeg skal være til nesten halv seks i kveld. Leker ikke student vet dere…..

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg