ET MØTE MED MANNEN MED JÅEN…

Etter noen uker med treningsskade i skulder og forkjølelse, så jeg endelig muligheten til å få tynet meg ut – skikkelig. Jeg har trent bare svært enkelt de siste ukene, som har bestått av øvelser på skulder med strikk. På grunn av dårlig form har jeg ikke hatt lyst til å tynet meg eller gått for langt. Det å være syk er noe av det verste jeg vet, så det var mer viktig for meg å bli fort frisk, enn noe annet.

 

I går fikk jeg meg en real treningsøkt. Faktisk to. Startet med styrketrening på morgenen, og avsluttet med trappeløp i Granåsen på kvelden etter å ha vært på skolen

 

Spensthopp opp disse trappene, rettere sagt froskehopp med dype knebøy i mellom (video ser dere på min instagram, @randiae)

 

 

 

 

Hundrevis av trinn man kan bli svimmel av å fokusere på i et hurtig tempo. Man tenker hele tiden: 

Ikke gi deg. Snart oppe. Smerte er godt. Smerte er vakkert…… Jeg døøøøør.

 

 

Høydeskrekk har jeg også. Noen runder opp denne trappen ga et møte med mannen med jåen……Men han forsvant relativt fort når jeg endelig nådde toppen.

 

Vel hjem, lagde jeg meg wok med svin (super god wok jeg prøvde for første gang. Thai-wok som man finner i frysedisken hos Rema 1000).

 

(Ikke sponset innlegg)

 

 

Og i dag har jeg vært å trent igjen, en god økt med styrke. I morgen skal jeg igjen i Granåsen. Nå er det full gass – ingen kjære mor.

 

 

#rema1000 #wok #granåsen #trappeløp #cardio #styrketrening

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg