DET KREVER SITT – MEN HVA GJØR IKKE DET?

Det er så utrolig morsomt, men samtidig så gjør det meg skikkelig forvirret. Jeg har gjøremål fra morgen til kveld, og det skjer noe hver eneste dag.De dagene jeg jobber i tillegg til skole, har jeg tolv timers dager. Da må jeg stå på kjøkkenet å kokkelere gode salater, pakke ned yoghurt og smøre brødskiver. Type fire brødskiver. Jeg spiser så enormt mye mat om dagen, men det har kanskje en sammenheng med at jeg har begynt å trene en del gjen.

 

 

Jeg har blitt ganske god på planlegging, eller det har jeg vel vært god på lenge. Ganske løsningsorientert vil jeg si.

 

Et bildet fra i sommer… Med solbriller og ørepynt. 

 

Det å være i en slik hverdag med masse som skjer, så blir jeg god på det å tilpasse meg, men også hvis det oppstår forandringer. Da må jeg virkelig vri hjernen og legge kabalen så godt som mulig.

 

Det er spennende med så mange baller i luften – jeg kjenner jeg liker det. Det krever sitt, men hva gjør vel ikke det i livet?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Høres ut som du har en hverdag jeg kinda skulle ønske at jeg kunne byttet meg til, ihvertfall for en stund, da det er ikke akkurat så mye som skjer her nå lengre etter at jeg ble uføre for noen år siden.
      Flink du er 🙂

    2. Aylar Von Kuklinski: Takk 🙂 Ja, man kan virkelig få kjenne på hvor godt det hadde vært å hatt det litt travelt, når man har det litt stille rundt seg. Jeg liker i så fall at det skjer litt 😀

      Ha en fin dag !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg