SO RELAXED

Så deilig det er å være akkurat her i den deilige sofaen min. Kjære vene – jeg er så sliten nå. Men på en god måte. Jeg satt å slet med å holde øynene oppe i forelesingen i dag som startet klokken 08.30. Kaffe hjelper ikke på mandager har jeg funnet ut, så jeg tror jeg må ha med meg en energidrikke til neste mandag. Alt foregår på englesk, så det krever at man er konsentrert og våken.

 

Etter skole, ble det jobb. Syv timer på skolen, fire og en halv time på jobb. Det er kanskje ikke så rart at jeg nå ligger plantet i sofaen med pleddet godt rundt meg og pc’en på fanget. TV’n står på i bakgrunnen, og mobilen ligger i rekkevidde. Perfekt situasjon når man er sliten.

 

LItt lyd i rommet, snapp på G og blogging. Ja, nå koser jeg meg skikkelig.

 

Nesten like avslappet nå som når jeg var på shoot tidligere i sommer….


Foto: Cassandra Coste

 

 

Nå er det ikke lenge til jeg skal ta meg en dusj, for så å legge meg. I morgen er det skolen igjen fra 08.30. Men ingen jobb etter det. Da skal jeg løpe i trappene i Granåsen. Det er jo ikke mange dager igjen til jeg skal løpe 8 km i Vassfjellet. Så det er bare å jobbe på.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg