BARE EN TING STÅR I HODET PÅ MEG – TRENING!

Det er helt sykt, jeg tenker bare på det å trene. Til og med det å dra på spinning timer og mølle- timer. Ja, jeg er skikkelig motivert når det gjelder trening. Nå er jeg jo superstøl, stiv og blå. Kroppen min ser ikke ut!!!! Haha – men det er i så fall et bevis på at jeg har vært ut for en tøff hinderløype. Å ikke ble jeg bare skutt 5 ganger som jeg skrev, men hele 8 ganger med paintball. 

 

Å så vondt det gjorde….

 

 

3T-Ilsvika er et treningssenter jeg bruker flittig. Det hadde ikke vært et så flott senter uten en så fin gjeng som jobber der – det må jeg bare få si.

 

Nede i kjelleren kan jeg leke apekatt og utfordre meg selv. Det skal jeg fortsette med, for jeg innså at de timene med apestreker og litt variert trening var til god hjelp. Som for eksempel det å klatre i tau..
Jeg innså mine svakheter i løypa, så det blir jeg å fokusere på nå, så jeg kan bli sterkere der jeg er svakere.

 

Det er jo ikke så mye vits i å safe, man må jo tørre å være svak for å bli sterk –  tenker jeg.

 

Hva med deg og treningen? Er du også like gira? Noen i klassen mente jeg burde melde meg på programmet 71 grader nord. Jeg tenker at jeg da må jobbe med retningssansen. Og sikkert en hel del til jeg må jobbe med. Men, tanken var morsom…

 

#trening #styrke #3t #3tilsvika #71gradernord

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. ja, jeg trener ganske mye…
      ivertfall til å være 12 år.
      jeg har en trening på:Mandager, Onsdager, Fredager og Søndager også har jeg dobbel trening Tirsdag og Torsdag. Men jeg veldig gira og elsker å trene uansett hvor støl eller blå jeg blir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg