JEG ER SKIKKELIG I SIGET NÅ

Reklame | Brazfit

Jeg må si at denne helgen har gjort noe med meg – noe positivit vel og merke. Hvem skulle tro at jeg skulle reagere så positivt av å delta på et slikt løp? Ikke jeg. Alle rundt meg hadde skikkelig trua på meg. Alle sa: Du er så sterk og flink, så dette kommer til å gå bra. Dette fikser du lett….

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de trodde så mye godt om meg. Jeg har ikke trent noe særlig. Skjønner dere ikke hva jeg sier? – tenkte jeg…

 

Men, de hadde rett. Jeg var vel for kravstor nok en gang. Jeg får heller lære meg å si at jeg er sterk nok, men jeg ville ikke ha for store forventninger heller. Jeg ante jo ikke hva som ventet meg, så jeg var helt nøytral.

 

Foto: Cassandra

 

I går kastet jeg meg på en spinningtime på 3T Ilsvika, og i morgentimene i dag trente jeg styrketrening. Jeg er fortsatt forsiktig og passer på å trene ritkig med tanke på skulderen, men  i dag turte jeg å prøve dips. Den har jeg holdt meg unna på grunn av skaden jeg hadde. Jeg tror nesten det må være andre gang i år jeg trener dips. Den blir litt glemt. Jeg greide i dag å ta 8 dips, for så å ta 4. Da ga jeg meg. Bedre enn 0 tenker jeg.

 

 

 

#dips #styrketrening #spinning #3t #3tilsvika #trening

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg