FREEDOM!

 

Når et bildet sier mer enn tusen ord.

 

I så fall for meg. Dette bildet ble tatt på vei i fra fjellet, og jeg har det med å være både vågal og spontan, spesielt når det kommer til foto. Samme om det er iskaldt og hvor det er, så er jeg klar for en shoot. Jeg synes det er så morsomt. Å det fine med bilder er at det skaper minner.

 

Jeg nøt utsikten i en skikkelig kald temperatur, men jeg synes bildet ble utrolig stilig på tross av det. Man kan ikke se at jeg frøs akkurat. Det var en kjempe fin tur, så jeg kjenner at det kan ikke bli lenge til neste tur. Jeg elsker å komme meg vekk ifra byen. Å nå som jeg har invistert i litt nye turklær, så kan jeg ikke vente alt for lenge med å gå i skog og mark. Da er det ingen unnskydning.

 

 Men det hjelper helt klart å bli dratt med på en tur, for jeg har en såpass trang kalender at det er vanskelig å komme på å prioritere det selv.

 

 

 

 

Oppdal så klart – det var der disse bildene ble tatt. Fjellet er fint, men jeg må få si at havet der jeg er oppvokst er minst like fint.

 

#foto #shoot #fotoshoot #Oppdal #tur #marka #fjellet

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg