MORRATRYNE OG HYGIENE

Reklame | Brazfit

Er det tilfeller jeg ser helt krise ut, så er det på treningssenteret. Opphovne øyne og ser rett og slett ut som et dass. Men jeg skal jo tross alt bare trene – tenker jeg.
Men en ting er jeg veldig nøye på, å det er min hygiene. Når jeg har mine morgentreninger, starter jeg alltid med en god gammeldags kattevask under armene, kjører på med rollon og pusser tennene. Det verste jeg vet er å møte en vegg med dårlig ånde. Lukte god gammel svette av folk/treningsklær… Ja, det er jeg ikke så stor fan av.
Sminken lar jeg mer enn gjerne være, men jeg er veldig nøye på det å hindre det å lukte vondt. Der går min grense.

 

 

Men over til noe annet…

 

Jeg fikk melding sent i går om jeg ville være med på å trene i dag, noe jeg selvfølgelig takket ja til. Jeg hadde en plan om å trene ren kondisjon (men vi alle vet at det hadde garantert sneket seg inn litt styrke også…), så jeg takket gledelig ja til det.

 

 

 

 

Jeg fikk hilset på to veldig gode øvelser, men som jeg ikke har utført siden februar, nemlig markløft og benkpress. Det var også øvelser som pullups, militærpress og skråbenk. Jeg koset meg helt til magen begynte å mase om mat. Da var det bare å høre etter.

 

 

En times tid med trening og en god del prating, så ble det å dra hjem for å studere og lese. I dag har jeg hatt en hel studiedag hjemme, ene og alene. Å jeg må si jeg koset meg veldig. I år har jeg fire ulike fag, og i tre av de har jeg gruppearbeid (en del av eksamen), så det krever masse planlegging og teamwork. Så det å kjenne på det å være litt alene for å variere litt, det gjorde virkelig godt.

 

 

 

Jeg er jo ei skravlebøtte, så de jeg jobber med til vanlig syntes kanskje det var godt å ikke bli så svett bak ørene….

 

Har forresten du noen spesielle morgenrutiner dersom du trener på morgenen? Eller er jeg i overkant nøye med min rutine anngående hygiene? Legg igjen en kommentar om du vil.

 

#hygiene #trening #styrketrening #pullups #Militærpress #benkpress #markløft

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg