TRENING MED HOCKEYGUTTA

Reklame | Brazfit

Nå har jeg takket nei til å trene med kompisen min i over en månded. Jeg tror nesten det er to måneder også. Men i dag så kontaktet jeg han selv etter å ha sagt nei takk hver onsdag den siste tiden, å fortalte at i dag var dagen. Så om litt blir jeg hentet og tvunget med på trening. Det er tabata, og ikke hockey trening da, vel og merke.

 

Jeg skal joine gutta, ikke at jeg forstår hvorfor. Men en invitasjon har jeg fått, og delta det skal jeg.

 

 

 

Bilder som Cassandra Coste tok av meg i januar/februar i år.

 

 

Skulderen min er fortsatt ikke 100%, så jeg må nok skalere ned med tanke på vekten, og kanskje bytte ut noen av øvelsene. Men jeg skal nok overleve. Med en liten margin kanskje…

 

 

 

 

Jeg ser for meg at gjengen jeg skal trene med blir behandlet som tøffe menn, så kommer jeg som ikke er en tøff mann og skal bli behandlet på lik linje som dem….. Ja, jeg ber jo om trøbbel, å jeg er fullstendig klar over det. 

 

 

 

 

 

Men jeg deltok på WOX, som var hefitg med tanke på 40 hinder, regn, vind, gjørme etc, så jeg klarer da dette også.

 

Uansett, ønsk meg lykke til. Kanskje det forblir med denne ene gangen…….

 

 

#tabata #trening #hockey #wox

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg