HELGEKOS

Helgen har gått fort, nok en gang. Men jeg må si jeg har koset meg skikkelig denne helgen. Det har vært ganske hektisk, men jeg har heldigvis greid å koset meg og slappet av veldig bra like vel.

 

Et sommerbildet fra mai i år passer utrolig nok helt perfekt midten av oktober. Tjue grader i bartebyen er vi slettes ikke vant med, i så fall ikke i oktober. 

 

På fredag satt jeg på skolen ganske lenge, og jeg var i grunn klar for å legge meg allerede klokken 20.00. Men fant ut at det kanskje var litt vel tidlig. Lørdag jobbet jeg og slappet av med vin og film. Og i dag har jeg servert i barnedåp, laget sodd og ryddet. Kjempe koselig å kunne hjelpe venner som akutt trengte en ekstra hånd. Da måtte jeg selvsagt stille opp.
Jeg tenkte det også innebar muligheten til å spise kake, så da var jo motivasjonen på topp bare av den grunn.

 

Neida. Joda. Jeg er svært glad i kake, men jeg har utrolig nok blitt mindre kakemons enn jeg en gang var. Med mindre det er en god og saftig gulrotkake på bordet. Da nøler jeg ikke med å forsyne meg.

 

Nå skal jeg se Farmen og omsider finne sengen. Har du gjort noe hyggelig i helgen? Legg igjen en kommentar om du vil.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg