REISELYST

Jeg er så himla klar for å reise vekk. Det hadde absolutt ikke vært feil å dratt vekk en helg. På en hytte. Til utlandet. Harrytur til Sverige liksom.  Jeg fikk skikkelig lyst til å komme meg vekk litt. Som om at jeg ikke har vært på hyttetur for bare noen helger siden. Å har reist vekk ifra byen. Jeg har vel det. Men jeg begynte å se over noen bilder fra da jeg var i Gdansk, å jeg kjente lysten på å reise oppstod raskt.

 

Her er jeg i Gdansk. Det er omtrent to og et halvt år siden. Men jeg var der i mars i fjor også.

 

Jeg har heldigvis reist mye. Å er utrolig glad i å reise til nye steder. Det er greit å reise til samme plass flere ganger, men det kan være kjekt å se litt mer enn bare noen få byer. Fint å kunne tenke at man kan reise tilbake om noen år, om man ble veldig fornøyd, tenker jeg.

 

Men de siste to årene har jeg vært i Gdansk to ganger, og det samme med Krakow. Men det har bare blitt sånn. Igjennom jobb, en bursdag og med venner.

Jeg har skikkelig lyst til å reise til blant annet Praha, Helsinki, Roma….. Det er så mye mer å se av denne verden.

 

Hvor har du reist der du absolutt vil tilbake til – og hvorfor? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

#reise #praha #roma #krakow #gdansk #helsinki #bildet #shoot #foto #fotoshoot

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg