BONUSØKTER OG PÅGANGSMOT

Reklame | Brazfit

God morgen.

 

Da var det endelig mandag her, eller hva sier dere? Jeg er alltid trøtt på mandager, å det slår ikke feil denne mandagen heller. Men jeg henger ikke med hode av den grunn. Det betyr bare at jeg er en dag nærmere en dag en med trening. Formen føles fin (ikke feber eller syk), så jeg tror det er en mulighet for at det vil bli en treningsøkt allerede i morgen.

 

Bildene ble tatt i fjor.

 

 

 

Nå har jeg jo vært såpass vågal å meldt meg på et løp i mars også, så nå må jeg nok legge inn ekstra fokus på løping. Det sitter i hodet for min del, så jeg må jobbe veldig med psyken. Jeg løper aldri utendørs heller, så det må jeg nok gjøre noe med. Jeg kastet meg på et løp i sommer uten å ha trent løping over hodet. Det var 5 km å det greide jeg fint. Den siste kilometeren slet jeg litt med pusten husker jeg. 

 

Men det va da. Det som er i mars er et nytt løp, og jeg satser på å være en bedre utgave av meg selv når den tid kommer.

 

 

 

 

 

 

 

 

Styrketrening er og forblir nr 1 for meg. Jeg er så glad i styrketrening, så det får bli noen bonus økter der jeg kan spesifikt kose meg med å kun trene styrke. Det handler om å gi og ta. Jeg motiveres av motgang, men variasjon er nøkkelen uansett, velger jeg å tro.

 

Bonusøkter og pågangsmot, det tenker jeg er fin innstilling å ha med seg. At man skal ha det gøy også, selv om man har satt seg et mål.

 

 

Har du noen gang deltatt på løp? Fortell meg gjerne om din opplevelse ved å legge igjen en kommentar.

 

Lag dere en god dag.

 

#løp #trening #styrke #styrketrening #kardio #kondisjonstrening #kondisjon #cardio

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg