ENDELIG ER JEG HER <3

Gjett om dette var etterlengtet. Endelig er jeg hjemme igjen. Selv om det så bare er for en liten tur, så gjør det så utrolig godt. Jeg kom hjem like før klokken tolv i dag, og jeg er så himla heldig med været. Fint vær, en koselig pappa å komme hjem til og ikke minst den fine usikten. Jeg elsker å være her. Det gir så utrolig mye.

 

Og ikke nok med det, men det er siste gang jeg er hjemme hos pappa i tjueårene. Hjelpe meg, det skulle jeg ikke ha tenkt på. 22 november så smeller det skikkelig. Lille jenta her blir 30 (!!!!!) år – ung.

 

En selfie av en trøtt, men svært fornøyd Randi Annette…

 

Se her. Trenger jeg å si noe mer? Det er fint vær nå. Jeg er skikkelig glad for at det ikke var forelesning i dag, så jeg kunne stikke en tur. Selv om det er veldig hektisk på skolen, så unnet jeg meg dette. Bøkene er jo med selvfølgelig. Men det er viktig å gi seg selv rom til å slappe av også. Det blir nemlig svært hektisk fremover.

 

 

Når jeg er hjemme hos pappa, senkes skuldrene ned. Ja, nærmest helt ned til knærne. Pappa lager middag. Koker kaffe. Spør om jeg er tørst. Om jeg er sulten (der svaret som oftest er ja…). Setter frem godis. Ja, han tar vare på meg.

 

 

Å når han er hjemme hos meg, ja, da tar jeg vare på han. Han får kaffe og mat servert. Det er det som er så fint. Å kunne gi, og kunne ta. Vise at man setter pris på hverandre. Så lite som å få servert en kopp kaffe. Det skal ikke så mye til for å føle seg tatt vare på.

 

 

Takk pappa – for at du er akkurat den du er <3

 

#pappa #far #reise #tur #hjem #hjemme

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg