HALLOWEEN – SLIK SÅ JEG UT PÅ FEIRINGEN

Det er liten tvil om at jeg har blitt meget avslappet til å få tak i ting jeg trenger til slike feiringer. Jeg er slettes ikke opptatt av at det må være noe helt annet enn hva jeg hadde året før og lignende. Så jeg gjorde det enkelt.

 

Kjøpte meg et sett med horn og hale på Nille, tok på meg en skinntights og en rød body som jeg hadde liggende. Og kjøpte litt blod. Det var alt.

 

Jeg blir virkelig imponert over folk som gjør så mye utav det. Jeg for min del orker bare ikke. Latskap heter det sikkert.

 

 

 

 

 

Dette ble min første og siste feiring for i år, med tanke på Halloween. Mange skal vel feire til helgen som kommer også, og ikke minst i kveld.

 

Uansett, med eller ute maske, med eller uten kostyme, lag dere en fin dag.

 

#halloween #djevel #feiring

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg