GJØR ET KUPP – 40% AVSLAG PÅ TRENINGSKLÆR

Reklame | Brazfit

Jeg tviler på at jeg er den eneste som liker rabatt. Som student så er det i så fall veldig kjekt med rabatt på alt ifra en kopp kaffe til klær. Nå har jeg lyst til å dele denne nyheten med dere, nemlig hele 40% på treningsklær fra min sponsor, Brazfit. Direkte link til hjemmesiden finner du her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her ser dere noen smakebiter av hva dere kan finne på nettbutikken. Husk det er alltid fri frakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For å få rabatten må du bruke rabattkoden: brazfit40 

Og det finnes også noen godbiter for dere gutter.

 

Fant du noe du likte av bildene jeg postet? Legg igjen en kommentar om du vil. Du kan også følge meg på min instagramkonto for mer inspo til trening og treningsklær: @randiae

 

#Treningsklær #rabatt #reklame #helse #trening

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg